EGY KIS SEGÍTSÉGRE LENNE SZÜKSÉG!

Kedves diákjaim!

Ma, 2009 október 15-én az utolsó órám a hetedikesekkel volt, informatika. (Mivel sokan vannak, a nyolcadikosok termében kezdtünk, utána a gépterembe mentünk.)
Nekik is körbe adtam bemutatás céljából egy alaplapot, egy memóriát, és egy processzort.
Az óra végén kértem, hogy adjátok őket vissza.
Ámde sajnálatos módon nem került vissza a processzor és a memória. (Az alaplap megvan.)
Természetesen szó sincs arról hogy valaki elvitte volna, nem feltételezek senkiről ilyesmit.
Mikor öltöztetek, és elhagytátok a termet, könnyen lehet hogy valaki leverte, vagy ahogy elmentetek beesett egy asztal vagy radiátor alá. Nem nagy eszközök, könnyen elveszhetnek.
Én sajnos nem találtam meg őket, sem a nyolcadikosok termében, sem az informatika teremben.
Szeretném megkérni a nyolcadikosokat és a hetedikeseket, hogy nézzenek körül egy kicsit, mert bizonyára ott lesznek valahol. Ha megvannak, hagyjátok őket a tanári asztalon, vagy adjátok be a tanáriba.

Segítségeteket előre is köszönöm szépen!
Tisztelettel: Robi bácsi