Fejléc készítő verseny

Sziasztok!

A hetedik osztályosok felvetették, hogy a Harkai Iskola Fórum fejléce lehetne valami más. Arra gondoltunk, hogy akinek van kedve, megpróbálkozhat egy fejléc szerkesztésével. A győztes pályamű boldog tulajdonosa egy Star Wars figurát kap, vagy Star Wars kulcstartót... (még nem döntöttem el) alkotása pedig a Fórum fejléce lesz.
A fejléc méret: 949x140
A beérkező művek mindegyikét fel fogom tenni ide.

Eddig ezek érkeztek:
(lehet rájuk kommentben szavazni is)

1. Szalai Dániel munkája: (Ezt használja a harkai önkörmányzat is,
ezért sajnos mi nem tesszük ki.)

 

 

 

2. Szalai Dániel készítette ezt is:

 

 

 

3. Ivánkovits Dani munkája: (a méretek ugyan nem stimmelnek,
de azt átszerkeszthetem én is, ha ez lesz a nyertes mű)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Sztéhló Dominik munkája:


 

 

5. Ivánkovits Dani másik munkája (Természetesen nekem ez nagyon tetszik, bár
az alapelv az volt, hogy Harka és az Iskola legyen a fő téma... ez egy kicsit mellé
ment ebből a tekintetből)


 

 

 

 

 

 

6. Sárközi Robi 7. osztályos tanuló munkája:


 

 

 

 

7. És végül Sztéhló Dominik "télapótlanított" fejléce:

 

 

 

 

8. Sárközi Robi újabb munkája (én legalábbis ezt kaptam tőle utoljára):

 

 

 

 

9. Czupy Benjámin készítette :

 

 

 

 

 



Egyenlőre ennyi érkezett, az újakat én természetesen bemutatom. Szavazni
lehet itt a Fórumon és email-ben.
Határidő: december első hete. 
Végül a díj, valami hasonló lesz majd:

 

 

 

 

 

 


Üdvözlettel: Robi bácsi