Vakáció

VAKÁCIÓ

 













Kedves Diákok!

Ez úton is szeretnénk Nektek nagyon kellemes szünidőt, vakációt kívánni.
Pihenjetek sokat, kiránduljatok, játszatok, focizzatok, érezzétek jól magatokat!

Ami engem illet, nagyon szeretném megköszönni nektek az éves munkátokat. Bár voltak nehézségek, úgy gondolom eredményes évet zártunk. Nagyon örülök, hogy vannak az informatika iránt érdeklődők, és remélem ahogy telik az idő, egyre jobb körülményeket tudunk majd nektek teremteni ezen a téren is.
Az évzárón a Tőletek kapott rengeteg virágot, ajándékot is nagyon, nagyon köszönöm. Nekem Ti vagyok az első diákjaim, és igazán meghatott a kedvességetek. Szeretnék még jónéhány évet Veletek tölteni.

A ballagó 8. osztálynak szeretnék még sok sikert kívánni a további útjukon. Lehet hogy furcsának fog ez hatni, de hiszitek vagy nem, sokat tanultam tőletek. Minden hiba, minden konfliktus egy olyan élmény, amire a jövőben figyelni kell. Nekem is, nektek is. A gondoktól függetlenül is szívesen fogok majd visszaemlékezni rátok, mert Ti voltatok az  első végzős osztály, ahol taníthattam. Sok sikert, és örömök kívánok nektek, és remélem kellemesen emlékeztek majd vissza az informatika órákra.

Még egyszer nagyon köszönöm Mindenkinek ezt az évet, és most irány ki a szabadba (ha az idő engedi), ne számítógépezzetek túl sokat! :D

Üdvözlettel: Robi bácsi
(Ja, és hogy stílszerű legyek: Az ERŐ legyen veletek!)